Universiteit IJsland - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Juf Karlijn - WaarBenJij.nu Universiteit IJsland - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Juf Karlijn - WaarBenJij.nu

Universiteit IJsland

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Juf Karlijn

11 Januari 2013 | IJsland, Reykjavik

Hallo, wat een leuk berichtje!
Ik heb niet alleen met oud en nieuw vuurwerk gezien, maar hier ook nog! Op 6 Januari vieren ze hier 3 koningen en steken ze al het vuurwerk af wat er nog over is van oud en nieuw.
Het is hier heel erg gezellig en gelukkig ook nog niet zo koud. Het weer lijkt wel een beetje op wat we in Nederland hebben. De laatste twee dagen heeft het hier veel geregend, dus ik heb nog niet heel veel mooie foto's kunnen maken helaas.

Jack, ik ben heel druk aan het kijken naar dieren, maar ik kan ze nog niet vinden! We hebben zelfs nog geen vlieg of spin gezien. Maar ik zal mijn ogen open houden en een foto maken zodra ik er eentje zie!

En Jula, hier vriest het helaas nog niet zo vaak, dus het water is nog niet bevroren. Een paar dagen geleden waren de kleine plasjes water wel bevroren, daar heb ik wel even overheen gelopen, maar ik kan er nog niet op schaatsen. Als het water hier helemaal bevroren is, gaan we voetballen op het ijs! Dus ik hoop dat het snel weer gaat vriezen.

Er is hier wel een zwembad, maar daar zijn we nog niet binnen geweest. We zijn erg benieuwd hoe het daar ruikt, want het warme water in IJsland ruikt naar rotte eieren!! Bah. Dat komt omdat er zwavel in het water zit..

Vandaag ga ik voor het eerst lessen volgen op school, daar moet ik over een half uurtje zijn. Ik heb er heel veel zin in, maar vind het ook wel een spannend! Alle lessen die ik krijg zijn in het engels, dus ik moet op school ook engels praten tegen iedereen.

Ik zal er wat foto's opzetten van hoe het er hier uitziet en hoe mijn huisje eruit ziet.

Groetjes juf Karlijn!!

  • 11 Januari 2013 - 14:20

    Sterre:

    Hallo juf Karlijn hoe is het met jou heb je al veel gedaan .
    Hoe ging de Engelse les. Is het een leuke school.
    Veel liefs van Sterre

  • 11 Januari 2013 - 15:54

    Nathalie Oink:

    lieve juf karlijn,

    Hoe gaat het met jou
    Ik mis je wel een beetje op school. Vooral de extra les met een paar kindjes was erg leuk we moesten toen roeren in de pan.
    Blijf je lang op reis ?
    Maak maar een foto van een paard als je die ziet, voor mijn zus Sandra

    kusje nathalie

  • 13 Januari 2013 - 12:28

    Kyra:

    het waren leuke foto's .

    Groetjes Kyra

  • 15 Januari 2013 - 15:30

    Jack Bekhuis:

    hai juf karlijn
    hoe gaatie? wat liev dat jij mij een berichtje hebt ge stuurt.
    misschien moet je wat beter onder boomen kijken, want daar verstoppen
    slangen zich graag.
    het heeft meer ge sneewt we gaan nu op de slee doei!

    van jack

  • 15 Januari 2013 - 19:05

    Sterre:

    Heej juf karlijn
    Hoe gaat het met jou hier ligt heel veel sneeuw
    Ik ging op school buiten een sliding maken


    Van Sterre
    Veel plezier

  • 15 Januari 2013 - 19:06

    Sterre :

    Ik mis je wel

  • 17 Januari 2013 - 23:51

    Patrick Van Der Riet:

    Hallo Karlijn,

    Leuk dat je hier studeert in IJsland.
    Ik ben afgelopen zondag aangekomen in Reykjavik. Ik ben een stage aan het volgen voor 15 weken bij een landschapsarchitectenbureau, Dagny Land Design. Het lijkt mij leuk om Nederlandse contacten op te doen in Reykjavik. Anders zit ik toch maar hele dagen alleen achter mijn laptop.
    Ik heb namelijk nog weinig gezien in Reykjavik. Misschien is het leuk om snel eens af te spreken om dingen te gaan bekijken of te ondernemen?

    Groeten,

    Patrick


  • 20 Januari 2013 - 09:24

    Jula:

    Hallo Juf Karlijn,

    Donderdag en vrijdag moesten we een toets makken, dat was een leuke toets. Maar dat was ook wel een moeilijke toets.
    Maar gelukkig is die toets nu klaar.

    liefs Jula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

IJsland

Hallo groep 4!

Hier kunnen jullie mij volgen als ik in IJsland zit.

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2013

Stage in IJsland

08 Maart 2013

Lang geleden

12 Februari 2013

Carnaval

03 Februari 2013

Blue Lagoon

22 Januari 2013

Snjór
Juf Karlijn

Actief sinds 20 Dec. 2012
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 7054

Voorgaande reizen:

03 Januari 2012 - 18 Juni 2012

IJsland

Landen bezocht: