De eerste dagen - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Juf Karlijn - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Juf Karlijn - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Juf Karlijn

05 Januari 2013 | IJsland, Reykjavik

Hallo allemaal!

Ik wil jullie eerst nog even een heel gelukkig jaar wensen en ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Ik ben donderdag 3 januari in het vliegtuig naar IJsland gestapt en nu zit ik in mijn eigen appartementje in IJsland.

Hier liggen overal nog hoopjes sneeuw, omdat het vorige week veel heeft gesneeuwd. Nu sneeuwt het niet meer, maar ligt er wel overal ijs op de weg en is het heel glad.

Toen ik hoog boven de wolken vloog in het vliegtuig, was het al erg licht buiten en ik had gedacht dat dit ook wel zo zou zijn als ik geland was. Maar helaas was dat niet zo, er hing een heel dit pak wolken boven IJsland! Hierdoor was het helemaal niet zo licht en was het eigenlijk nog gewoon donker toen we in IJsland aankwamen. De bus die we daarna namen om naar ons appartement te komen doet er ongeveer een uur over. Ik kijk goed om me heen zodat ik kan zien hoe IJsland eruit ziet, maar er was heel lang niets te zien! Geen huizen en winkels, maar alleen maar lege stukken grond met soms een beetje sneeuw. Ik hoopte dat het nog wat gezelliger zou worden en dat was gelukkig ook al snel zo. De huizen hier zijn niet zo mooi als in Nederland, het zijn allemaal betonnen blokjes met ramen er in! Maar binnen is het wel heel erg gezellig.

Groetjes!

  • 09 Januari 2013 - 18:14

    Sarah:

    Hallo juf karlijn
    Hoe is het in ijsland en hoe gaat het met jou?
    Ik vind het leuk dat ik kan zien wat jij doet.
    groetjes van sarah Hellweg

  • 11 Januari 2013 - 11:02

    Groep 4 Van De Noorderborch:

    Hoi juf Karlijn,

    Voor jou ook een heeeeeel gelukkig nieuwjaar! We hebben een fijne vakantie gehad en bijna iedereen heeft vuurwerk afgestoken. Gelukkig hebben we allemaal onze vinger nog!
    Wij hebben je berichtje gelezen en je foto's gezien. En we zijn heel erg benieuwd hoe het daar in IJsland is. Hoe ziet jouw huis eruit? Maak je daar ook een keer een paar foto's van? En Jack is heel erg nieuwsgierig naar de dieren die in IJsland leven en rondlopen. Kun je die ook op de foto zetten?
    Jula wil graag weten of en een ijsbaan is en of je al hebt geschaatst? Noor wil de hopen sneeuw wel zien.
    Marianna en Nathalie willen weten of er een zwembad is.
    Je ziet wel dat we heel veel vragen hebben en heel erg benieuwd zijn. Laat je gauw weer eens iets van je horen en zien???

    Groetjes van ons allemaal,

    Sem, Lisa, Carmen, Jula, Jack, Nathalie, Arnak, Anthony, Marianna, Sarah, Celine, Marina, Tijmen, Kyra, Nikki, Sterre, Noor, Ryan, Shant, Cordelia, juf Machteld en juf Erna

    ps: Razmig is helaas van school af. Hij gaat naar basisschool De Tandem. Dat vinden we erg jammer! Maar straks komt hij nog afscheid van ons nemen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

IJsland

Hallo groep 4!

Hier kunnen jullie mij volgen als ik in IJsland zit.

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2013

Stage in IJsland

08 Maart 2013

Lang geleden

12 Februari 2013

Carnaval

03 Februari 2013

Blue Lagoon

22 Januari 2013

Snjór
Juf Karlijn

Actief sinds 20 Dec. 2012
Verslag gelezen: 602
Totaal aantal bezoekers 7060

Voorgaande reizen:

03 Januari 2012 - 18 Juni 2012

IJsland

Landen bezocht: