Snjór - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Juf Karlijn - WaarBenJij.nu Snjór - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Juf Karlijn - WaarBenJij.nu

Snjór

Blijf op de hoogte en volg Juf Karlijn

22 Januari 2013 | IJsland, Reykjavik

Hallo allemaal!

Wij hebben hier ook eindelijk sneeuw gehad! En dat noemen ze hier geen sneeuw, maar snjór! Gekke naam... Ik heb maar meteen even een sneeuwpop gemaakt, omdat we niet zeker wisten hoe lang de sneeuw zou blijven. Een paar dagen later was alle sneeuw ook al weer weg! Toen bij mij alle sneeuw verdwenen was, kregen jullie heel veel sneeuw in Nederland! Ik ben wel benieuwd of jullie al mooie sneeuwpoppen hebben gemaakt!

Ook ben ik hier al naar het strand geweest! Dat is natuurlijk heel erg koud in de winter, maar er was nog iets heel moois op dat strand! Er stond namelijk een zwembad met heerlijk warm water! Ik ben nog wel met mijn voeten in de zee geweest, maar dat was zo koud dat ik maar snel weer in het warme water ben gegaan.

Zondag ga ik met een hele groep een stuk wandelen naar een plek die Lambafellsgjá heet. Ik weet zelf ook nog niet helemaal zeker hoe je dit uitspreekt...

Ik vind het heel erg leuk dat jullie zo veel berichtjes sturen! Zo weet ik ook nog een beetje wat jullie allemaal in Nederland doen!

  • 22 Januari 2013 - 19:16

    Nathalie Oink:

    hallo juf karlijn,

    wat een leuke sneeuwpop .
    je hat een leuke foto met jou en de sneeuwpop.
    stuur je gauw weer leuke foto,s

    tot gauw

    kusje nathalie oink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

IJsland

Hallo groep 4!

Hier kunnen jullie mij volgen als ik in IJsland zit.

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2013

Stage in IJsland

08 Maart 2013

Lang geleden

12 Februari 2013

Carnaval

03 Februari 2013

Blue Lagoon

22 Januari 2013

Snjór
Juf Karlijn

Actief sinds 20 Dec. 2012
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 7047

Voorgaande reizen:

03 Januari 2012 - 18 Juni 2012

IJsland

Landen bezocht: